Intrebari frecvente
👀 Cum vad o lista de preturi?
De luni pana vineri, putem ajunge sa vizualizam locatia. Daca esti disponibil in timpul acestor ore sau ai un prieten sau vecin care ar putea deschide casa pentru noi, am fi bucurosi sa-ti vizualizam locuinta si apoi te vom contacta pentru a-ti comunica pretul. De multe ori este posibil sa putem colecta suficiente informatii de la tine, chiar la telefon, pentru a-ti da o estimare corecta, fara a mai fi nevoie sa venim la tine acasa
🧽 De ce produse de curatenie si echipamente am nevoie pentru efectuarea curateniei?
In general, echipa de curatenie pune la dispozitie toate echipamentele si solutiile de curatare profesionale, dar daca tu soliciti o curatenie cu produsele tale, nu este nicio problema, sfatuindu-ne impreuna asupra acestora.
🏠 Trebuie sa fiu acasa in timpul curateniei?
Noi nu avem nicio preferinta. Majoritatea clientilor nu sunt acasa atunci cand se efectueaza sedinta de curatenie ci doar ne asigura intrarea si iesirea din locuinta, la orele stabilite de comun acord. In cazul cureteniei de intretinere, periodica, fie ni se asigura intrarea si iesirea din locuinta la orele stabilite de comun acord, fie ni se lasa cheia de la una dintre ialele usii de la intrare, urmand ca aceasta sa fie predata de catre persoana care se ocupa de curatenia locuintei, la birou, la sfarsitul fiecarei sedinte
🕰️ La ce ora va ajunge echipa de curatenie la mine acasa?
Programul nostru de lucru este flexibil, in functie de necesitatile fiecarui client. De comun acord vom stabili detaliile privind orele la care ar putea ajunge echipa de curatenie.
👥 Cine va veni sa imi curete locuinta?
O echipa formata din 2 sau mai multe persoane va veni sa curete, in functie de suprafata locuintei tale si gradul de complexitate al curateniei solicitate. Fiecare echipa lucreaza sub indrumarea unui coordonator. Toti angajatii nostrii sunt persoane de incredere, testate de noi de-a lungul timpului si fara cazier.
❌ Ce se intampla daca ceva nu a fost curatat in mod corespunzator?
La finalul curateniei se va face receptia lucrarii. Daca observi ca ceva nu a fost curatat in mod corespunzator, echipa de curatenie va reface, astfel incat tu sa fii multumit. Satisfactia ta este intotdeauna garantata.
❓ De ce nu gasesc pe site o lista de preturi?
Deoarece fiecare casuta in parte are specificul sau, nu am putut sintetiza intr-un tabel niste tarife juste pentru fiecare tip de curatenie. De exemplu un apartament de 50 mp poate fi mobilat sumar sau inghesuit, poate avea covoare sau nu, poate avea geamuri accesibile sau nu etc. De aceea am creat formularul de contact, pentru a ne putea face o imagine clara asupra fiecarei locatii pentru a oferi un tarif cat mai corect.
💼 Ce se intampla daca un obiect de valoare este stricat in timpul efectuarii curateniei?
Ne purtam cu lucrurile tale, ca si cum ar fi ale noastre si bineinteles ca avem si asigurare in cazul in care, din nefericire, se intampla un accident cu unul dintre acestea. In cazul in care ai un lucru de neinlocuit sau de mare valoare, te rog sa ne anunti astfel incat echipa de curatenie sa nu riste sa il strice.
💳 Cum platesc pentru serviciile de curatenie prestate?
Poti plati fie in numerar, dupa efectuarea sedintei de curatenie, fie prin virament bancar in termenul stabilit prin contract.
🎁 Pot oferi cadou o curatenie?
Sigur ca da. Tu stabilesti bugetul iar noi ii putem oferi sarbatoritului mai multe variante de curatenie, in limita acestuia. Vom emite un voucher cadou, cu o valabilitate de 6 luni, pe care sarbatoritul il poate folosi o data sau de mai multe ori, in limita bugetului.
Am mai multe intrebari la care nu am gasit raspunsuri!
Te rog sa ne transmiti un e-mail la adresa contact@dirtyclean.ro sau sa ne contactezi telefoni la 0732.703.072 / 0729.606.090